time.com/money/3182089/creditcards-com-study-millennials-spending-debit-credit-vs-cash-5-dollars/
The Spending Mistake that Millennials Are Making
@kerenzulli 2:15 AM ET
To swipe or not to swipe? For millennials, it's not much of a question.
Dimitri Vervitsiotis—Getty Images
Millennials prefer to pay with plastic over cash, a new CreditCards.com study finds—but all that swiping may be unravelling their budgets.
Millennials don’t shop like their parents—and increasingly, they don’t pay like their parents either. Studies have already shown that many of them have chucked the checkbook (if they’ve ever had one); and they’re more likely to forego cash as well, a poll released today by CreditCards.com found.
Asked how they typically pay for purchases under $5, 77% of people over 50 surveyed preferred cash to debit or credit, while just 48% of people between 18 and 29 use paper money. The fact that millennials are using cards to pay for even such small expenses suggests they’re probably using plastic for most purchases.
And when they’re swiping, this group also uses debit (37%) vs. credit (14%) by a larger margin than any other cardholder group.
What millennials may not realize is that choosing plastic—even if it’s debit—over paper could be costing them.
Research has suggested that we’re inclined to spend more when we swipe. A 2008 study published in the Journal of Experimental Psychology found that physically handing over bills triggers an emotional pain that actually helps to deter spending, while swiping doesn’t create the same aversion. As a result, the study found, cash discourages spending whereas plastic encourages it.
In addition, a 2012 study from The Journal of Consumer Research found that shoppers who pay with plastic focus more on the benefits of the purchase than the price, while those who pay with cash focus on price first. In other words, we’re more likely to make the decision to purchase an item when we know we’ll be charging it.
Further fueling our natural tendencies to spend more with plastic—a.k.a. “the credit card premium”—is the fact that many shops and bars mandate that you spend a minimum amount to use your card. So if you were planning to use the card anyway, you might pad your purchase to get to the minimum required.
All this spending on plastic also can cause you to rack up debt or overdraft fees, if you’re not swiping mindfully. And many members of Gen Y are not, it would seem.
For example, millennials are more likely than any other age group to overdraw their checking accounts, the Consumer Financial Protection Bureau found. About 11% of millennials overdraft more than 10 times a year, and these overdrafts were typically for small purchases under $24 and were paid back within three days. With the median overdraft fee equaling $34, borrowing $24 for three days is like taking out a loan with a 17,000% annual percentage rate, the study found.
Of course, we can avoid paying the credit card premium by just using cash. But if you won’t remember to go to the ATM, at least take a second to close your eyes the next time you’re about to buy something using plastic: Think about the price of the item and how it will impact your bank account. You might even give yourself a 24-hour cooling off period to think over any nonessential purchases.
Avoid overdrawing or getting in over your head in debt by reviewing your bank and/or credit card account online once per day, or by using an app like Mint.com, which lets you track all your accounts in one place. Also, consider setting alerts at your bank or credit card website to let you know when you’re approaching a certain balance—this can keep your spending in check.
밀레니얼스가 소비할 때 저지른 실수
카드결제를 할까? 말까? 밀레니얼스에게 이것은 큰 문제가 아니다.
밀레니얼스는 돈보다 카드로 결제하는 것을 선호한다. -하지만 카드결제는 아마 그들의 비용을 해결하지는 않을 것이다.
밀레니얼스는 그들의 부모처럼 쇼핑하지 않는다. - 그리고 점차적으로, 그들의 부모처럼 돈을 지불하지 않는다. 연구들은 이미 다음과 같은 사실을 보여주었다. 그들의 다수는 수표장을 내던져왔다(만약 그들이 가져왔다면); 그리고 그들은 또한 돈을 사용하지 않는 경향이 있다.
그들이 일반적으로 $5이하의 물건을 어떻게 지불하는지 물었을 때, 18~29세 사이의 사람들 중 48%만이 지폐를 선호한 반면, 조사자 50명 중 77%가 돈보다 직불카드나 신용카드를 선호했다. 밀레니얼스가 비싸지 않은 물건을 지불할 때에도 카드를 사용한다는 사실은 그들은 아마도 대부분의 구매에 있어서 카드를 사용한다는 것을 의미한다.
그리고 그들이 카드결제할 때, 이 그룹은 또한 더 많은 이익에 의해서 다른 카드를 가진 그룹보다 직불(37%) vs 신용(14%)을 사용했다.
밀레니얼스가 깨닫지 못하는 것은 돈에 대해서 카드를 선택하는 것은-비록 이것이 인출액임에도- 그들에게 비용이 될 수 있다.
조사는 우리가 카드결제를 할 때 돈을 더 쓰는 경향이 있다는 것을 제시했다. the Journal of Experimental Psychology에서 출간된 2008년 연구는 물리적으로 손에 쥐어지는 청구서는 실질적으로 소비를 막을 수 있도록 도와주는 감정적 고통을 유발한다는 것을 발견했다. 반면에 카드결제는 이와 같은 혐오감을 유발하지 않는다. 결국, 돈은 소비를 말리는 반면 카드는 이를 조장한다.
게다가, 2012년 연구는 다음과 같은 사실을 발견했다. 카드로 결제하는 쇼핑객들은 가격보다는 구매의 혜택에 좀 더 초점을 맞춘다. 반면에 돈으로 결제하는 쇼핑객들은 첫째로 가격에 초점을 맞춘다. 다시말해, 우리는 상품에 돈을 지불할 예정일 때 상품을 구매하기 위해 결정을 내리는 경향이 좀 더 있다.
카드를 써서 더 소비하는 우리의 자연적 경향을 더욱 부채질 하는 것은-"신용카드 프리미엄"이라고 알려진- 많은 가게들과 바들이 최소금액을 카드로 결제하라고 지시한다는 사실이다. 그래서 만약에 너가 카드를 사용할 계획이라면, 요청된 최소 금액을 맞추기 위해 너는 추가구매를 할 것임에 틀림없다.
만약 너가 카드결제를 신중하게 하지 않는다면, 카드소비 모두는 또한 빚이나 초과대출 수수료가 쌓이게 만든다. 그리고 Y세대의 대다수는 그렇지 않지만 그렇게 보일 수 있다.
예를 들어, 밀레니얼스는 다른 세대보다 보다 예금을 좀 더 인출하는 경향이 있다. 밀레니얼스의 11%는 1년에 10번 이상 인출한다. 그리고 그 인출은 실질적으로 $24이하의 제품구매를 위한 것이 었으며, 3일안에 갚았었다. 중도인출 수수료가 $34라면, 3일 동안 대출 수수료 $24는 연이율 17,000%로 대출해가는 것과 마찬가지 이다.
물론, 우리는 지폐를 사용함으로써 신용카드 프리미엄을 지불하는 것을 피할 수 있다. 하지만 만약에 너가 ATM에 가는 것을 기억하지 못했다면, 눈을 감고 적어도 카드를 사용해서 무엇을 사려는 다음 시간까지 2초만 기다려라. 너는 심지어 불필요한 구매에 대해 생각하면서 24시간 진정할 수 있을 것임에 틀림없다.
매일매일 온라인으로 너의 은행과 신용카드 액수를 재확인함으로써 또는 한 장소에서 금액을 추적해주는 Mint.com라는 어플을 사용함으로써 초과인출이나 빚에 대한 생각을 피해라. 또한 너의 은행이나 신용카드 웹사이트에 특정한 잔액에 도달 했을 때 너가 알 수 있게 경고하도록 설정하는 것을 고려해라.-이것은 너가 수표로 소비할 수 있도록 도와줄 것이다.
Millennials: 밀레니얼스(1982~2000년 사이에 태어난 신세대)
aversion: 혐오감
a.k.a.: …라고도 알려진(also known as)
rack up: (사업상의 수익·손실을) 보다[얻다], (시합에서 점수를) 쌓아올리다